Hög på livet
2011-11-19 / 13:08:29 / Vardag

Ännu en paus och ännu en dålig bortförklaring varför.
(Eller nej, skippar nog bortförklaringen helt..)

Jag har helt glömt bort bloggen under dessa veckorna, inte haft en tanke alls faktiskt.
Ja,  jag känner mig som den sämsta människan på denna jord just nu...
Bloggen har ju dessutom varit lösenords skyddad. he he he
Bad ass..

Nej men seriöst nu Corinne.
Det var har varit en del saker som jag endast velat dela med mig av till mina nära och kära,
som förhoppningsvis verkar ha löst sig. Skönt. 
Och har därför hållt bloggen skyddad under denna period.

Ni vet, alla har ju sina upp- och ner- dalar?

Men främst att jag kuggade på teorin och sen att hela j*vla systemet kraschade så att
man inte kunnat boka en ny tid förrän... idag?
Helsingborg den 30 November it is!

Detta firar vi med en gurkmacka och ett glas mjölk. S-skål!


1 Kommentarer
evelina:

ääh det där med att kugga på teorin är ingenting att vara ledsen för. Vet om två som fått göra om det 8 gånger och fortfarande inte fixat det :)



kämpa på och lycka till! :)



SKRIVET DEN: 2011-11-27 KL: 00:47:59 URL: http://evelinas.myshowroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: