Trassel i skallen
2011-11-21 / 18:38:04 / Vardag

Nä, nu ska jag avsluta min depp-time och istället försöka ge mig på PM:et till Nationella i svenska
som ska vara inlämnad senast 00:00 inatt.
Alltid ute i sista minuten, men så kan det gå när man glömmer värdefulla böcker i skåpet över helgen.
Skärpning där...

Så det blir rå-plugg i någon timme, tills jag strax blir upphämtad av en gó vän för en pratstund.
Rätt skönt att ventillera både tankar och åsikter när allt bara känns som ett stort virr-varr i hjärnkontoret.

Kvällens lägesrapport - check!

1 Kommentarer
Louise:

Hej!

Vill du har flera besökare till din blogg? Här på laakinoiise.blogg.se kör vi dagens blogg varje dag där har du chansen att synast framför mina 100-200 besökare. Om du vill vinna mer besökare trick här :http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-onsdag-2.html#comment



SKRIVET DEN: 2011-12-21 KL: 07:00:09 URL: http://laakinoiise.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: