I skrivandets stund
2011-10-17 / 20:49:01 / Vardag

Det märks verkligen att hösten har tagit över. Kylan trycker på och det börjar
bli mörkare och mörkare både då man stiger upp och när man kommer hem från skolan.
Känns nästan lite sorgligt.
Varje år vid denna tidpunkten våndas man inför den oftast väldigt kalla och långa vintern.
Usch..

Det var ju några veckor sedan som jag senast uppdaterade sist.
Vad kan det va, 3 veckor?
Nåväl, jag har iallafall inte gått sysslolös sedan dess.
Jag har fibblat en del med körkortet som jag förhoppningsvis kommer ha i min ägo efter
den 8-9 November, då jag förhoppningsvis både fixat teorin och uppkörningen.
Woop Woop!

Sedan har det varit en del fester och annat trevligt ihop med klassen.
Samt mycket tid över till mannen min. Mysigare kan man icke ha det!

På hästavdelningen?
Escada går orent. Blir en visit på hästkliniken på torsdag. Vilket inte är lika trevligt.
Bubber hoppas vi så småningom få utlåna till en tös här i krokarna.

Jaao, nu ska jag minsann bädda ner mig i sängen och läsa några kapitel i engelska boken.
Pay it forward heter den, rekommenderas verkligen!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: