Halvlek
2011-04-20 / 19:29:29 / Hästar

Nu är paddocken harvad & stallet är fixat.
Så nu återstår det bara att rida Escada & longera Bubber, 
om jag hinner innan Rufus dyker upp, dvs. 

Påtal om hästarna, så berättade jag aldrig att jag tävlade i helgen.
En klubbtävling, men iallafall...

Eftersom det var våran första tävling för året så startade jag bara i LC:2 & LB:1.
Men det gick skapligt bra i båda klasserna.
Escada kändes pigg och allert genom båda programmen och vi skrapade ihop
65 % i båda klasserna, som resulterade i en 1:a plats i LC:2 och en 3:e plats i LB:1.

Det blev med andra ord, en perfekt start på tävlingssäsongen och med motivationen
som just nu ligger på topp, så ska detta bli riktigt roligt att komma ut på banorna i år!

1 Kommentarer
jossan:

vadå ignorera??? :O han behöver kärlek och morötter:)



SKRIVET DEN: 2011-04-22 KL: 11:19:21 URL: http://josefinmarberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: