Långfredag
2011-04-22 / 11:39:14 / Vardag

Goddagens!

Jag är nästintill precis hemkommen från Rufus place efter att ha lämnat av honom i Osby,
då han ska spela matcher halva dagen och festa ikväll.
(Och Vem får då agera som fylleskjuts ikväll, om inte jag?) 
Okej, jag erbjöd mig faktiskt, men ändåå..!

Hursomhelst så begav jag mig hemåt för att få iallafall lite gjort
innan jag beger mig till "En annan del av Brunkelstorp" ikväll igen.
Stackars moppen körs ju så att gummit på däcken glöder...

Idag hade jag hursomhelst tänkt att jag skulle sitta upp på Escada och rida lite
lösgörande arbete och därefter longera Bubber en stund.
Men först & främst så ska jag rota fram bikinin och ladda
iphonen full med härlig musik och sedan lägga mig och pressa i solen på
studsmattan i en timme eller två. 
Vilket är väldigt behövande, då mina vita ben i princip är så vita så att dom blir självlysande!
Då är det illa, riktigt illa..

Well well
Solen väntar, Vi hörs senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: