ångest?
2011-08-16 / 18:34:17 / Tankar

Är det bara jag som känner en gnutta ångest inför sista året? sista sommarlovet?
Och för mig även sista dagen som "omyndig"..
Seriöst, jag blir 18 år imorgon. Vilket innebär att jag blir myndig & officiellt VUXEN !?
Det känns lite konstigt måste jag medge.
Även fast det inte blir någon större förändring, bortsett från förmånerna att kunna
t ex, ta körkort, gå på krogen, bestämma över sig själv, osv.
Men lite konstigt känns det allt..

Som alla andra år har jag haft (o)turen att fira min födelsedag genom att gå upp
ap-tidigt för att bege sig till skolans första dag för läsåret.
Även detta år var det inga förändringar, utan jag får ställa klockan tidigt tidigt och snällt
kravla mig upp och bege mig till uppropet imorgon. Mys..
Dock börjar vi inte förrän vid kl 11
, men ändååååå...


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: