Måndag
2011-08-08 / 19:27:52 / Vardag

Efter att ha blivit nällad några dussin gången och fått en och annan gren i skallen
så är jag återigen hemkommen från en heldag med allén.
Som jag SKA bli klar med imorgon.
Lyckan är total!

Trots att benen kliar och huvudet värker, blev inte återhämtningen efter dagens arbete långvarit.
Jag hann nämligen bara sluka en fralla innan jag blev beordrad att sätta mig i bilen för
att visa mina skickligheter när det gäller backning med bil, runt hörn.

Jag måste säga att jag är faktiskt mäkta imponerad över mig själv.
Nästan stolt faktiskt.
Medan mín mor kom med kommentaren:
"Du kör ju bannemej bättre bakåt än vad du gör framåt!"
så kan jag ändå inte sluta undra ifall det är Bra, eller om det faktiskt är Dåligt...?

Med detta sagt ska jag nu bege mig ner till stallet och ta in de dyngsura hästarna,
samt rengöra ett och annat sår som de klantarna lyckats få till.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: