Otippat
2011-08-28 / 14:02:58 / Vardag

Jag ber om ursäkt för kass uppdatering.
Datorn har fått stanna hemma under de senaste dagarna, då jag spenderat mycket
tid med både vänner och kärleken.

Trots det så har jag inte så värst mycket att berätta om, mer än att veckan har gått
förvånadsvärt snabbt. ( Kanske beror på att jag gillar schemat..? )

Hursomhelst, För att fira skol-veckans slut så drog Carro, Rufus & jag till bowlinghallen för
att köra en omgång. Vilket visade sig resultera i att bowling faktiskt är en rätt farlig sport.
Speciellt när dom råkat få olja på ansatsen till innan man kastar klotet.

Självklart var det ju jag som upptäckte det genom att ramla precis när jag släpper klotet.
Nu har jag ett blått och knöligt knä. Attaaans


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: