Bloggtips!
2011-07-23 / 00:34:30 / Mina tips



Trots att klockan är runt midnatt såhär dagen före en tävling, så känner jag mig bara tvungen
att slänga in ett tips om denna tjejen.
Helen Torsgården heter hon och är en professionell Makeup artist.
Jag hittade hennes blogg av en ren tillfällighet när jag kollade runt efter inspirerande frisyrer.

I hennes blogg kan man läsa om allt från dagliga Makeup´s, frisyrer, hårvård,
samt en massa tips om allt vad skönhet handlar om och mycket mer.

Intressant, och inte minst - Inspirerande!

( För att komma till bloggen, klicka på bilden. )

1 Kommentarer
LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM:

söt blogg!

Följa varann via Bloglovin? Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig?:-)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Amäla dig gärna till tävlingen jag har på bloggen jut nu! Det finns 3 olika priser! Kom igen och anämäl dig!! SKulle vara kul! :-D



SKRIVET DEN: 2011-07-25 KL: 22:38:57 URL: http://linahammarstrom.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: