Resumé
2011-06-24 / 00:37:35 / Vardag

Eftersom jag knappt haft tillgång till en dator så får ni en kort resumé.

I förrgår begav jag mig till Hästveda för att umgås med ett härligt gäng.
Trots att vädret inte var att lita på så grillade vi, spelade kubb & så var det även några
som tog mod till sig att ta ett dopp i den iskalla vattnet.
Dock stod jag säkert på land med en varm filt lindad runt mig, då jag inte ville
välkomna ännu en förkylning genom att frysa häcken av mig.
Ja, i det ögonblicket lät det bra i mina öron.

Efter att alla käkat sig mätta på den ur-goá kakan som det bjöds på, bäddade vi fram med madrasser,
kuddar och täcken. Satte igång den senaste Harry Potter filmen och WHOALA, 
mysfaktorn var maxad!

Trots den mysiga stämningen så var man tvungen att bege sig hemåt innan klockan
hann bli alldeles försent, då jag skulle följa med Rufus till Malmö tidigt dagen därpå (=igår).

Där vi hann med lite shopping på Entré, samt mitt livs första manikyr på salong och såklart
besöka mysiga kafeér och inhalera lite god mat. ( Visar mina inköpta kap imorgon )
Hursomhelst så var även detta en riktigt lyckad dag. :)

- Men nu får det bli sängen!
Ska upp tidigt imorgon och rida, innan jag tar mitt pick & Pack och beger mig till skogarna
i Hallands län för att fira Midsommar at Philippas place!
So long, No se!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: