Hujedamej
2011-06-19 / 12:44:23 / Vardag

Ännu en gång så har uppdateringen kommit i andra hand.
Det har varit barndop, träningar samt spenderad tid med vänner och pojken min.
Inte nog med det så har vi haft problem med både telefoner och bredband hemma, så jag har knappt
haft tillgång till internet överhuvudtaget.
Lite tjåligt måste jag säga.

Hursomhelst så har veckan varit hel-mysig,
men om man nu måste klaga på något så får det väl bli det kassa vädret och möjligtvis
min tankspridde skalle som förlagt både träns och ridstövlar till fredagens dressyrträning i Osby.

Ja, det är ju tur att man har en Guda-snäll häst som accepterar ett lånat träns med ett helt
annat bett än vad hon vanligtvis brukar ha, samt att ha en ryttare som stundtals
hamnade i något obalans med de platta "converse"-liknande dojjorna hon bar.
Platta skor utan klack är minsann inget att rekommendera när man rider
nedsuttna travökningar. Punkt.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: