Nackspärr vs Studentpartaj?
2011-06-10 / 15:19:46 / Vardag

Dagen i all ära vaknade jag upp tidigt imorse med världens nackspärr.
Så jag fick överväga och våndas en stund innan jag konstaterade att det inte blir någon skolavslutning
för mig i år. Utan jag fick istället acceptera att jag fick ta sommarlov 
några timmar tidigare än mina classmates. Livet är hårt ibland..

Numera är nacken inpregnerad med mängder av aloe vera, som värmer och kyler om vartannat.
Ja, Mysigt somsagt..

Hursomhelst så ska jag snart bege mig till Osby och rida min andra (!?) träning för tränare för i år.
Hur detta kommer gå vägen lär bli intressant att se, dels med min stela nacke och dels för att
både jag & Escada är lite ringrostiga när det kommer till att träna för tränare,
som dessutom kräver att vi ska göra allt vi blir tillsagda, å andra sidan så är det bra.
Men när vi numera inte är vana så kan detta bli intressant.

Vad som händer därefter är oklart, då jag var helt ovetande om att min ena kusin tar studenten idag..?!
Bra att du har koll Corinne....
Så antingen fixar jag skjuts i sista minuten, eller så får jag helt enkelt skriva några gulliga rader
i loggen på hans Facebook istället. 

Vi får väl se vart denna sledna fredagen tar mig.
              

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: