Finally!
2011-03-21 / 15:52:53 / Träning & Hälsa

Nu har min lilla tjej äntligen kommit hem!
Dvs, min feminina lilla tävlingshäst som varit hos min vän, Timmie uppe i Trollhättan
sedan höstlovet (vecka 44) Goosh, va jag har saknat min tös!

Så hon har varit borta hela vintern och är nu Fit for fight inför årets tävlingssäsong.
(Till skillnad från mig som haft en lååång vintervila, kanske lite fööör lång.. )
Men det ska det minsann bli ändring på!
Jag håller på att lägga upp ett tränings-schema som jag ska följa slaviskt
tills formen kommer tillbaka.
 
Kanske borde man göra en plan för vad jag stoppar i mig också?
För godis, läsk och annat onyttigt ska jag bannemej försöka bli av med.
Nu är det bara motivationen som måste ligga på topp!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: