Sveriges värsta bilförare
2011-03-10 / 19:58:09 / Åsikter

Torsdagskvällar har blivit lite av en höjdpunkt på veckan för mig.
Och det har vi programmet " Sveriges värsta bilförare" att tacka för!
Jag menar, vad kan va roligare än att kolla på när usla bilförare misslyckas
med moment efter moment, när man samtidigt funderar på
hur dom fick körkort från första början?

Detta är verkligen ett program som jag kan se om och om igen,
medan jag samtidigt skrattar hejdlöst genom hela avsnittet. Jag tröttnar helt enkelt inte.

Men om jag nu ska uppge mina personliga favoriter som fortfarande är med i tävlingen.
Så måste det nog bli Freddan & Gabbe. Vilka personligheter!
Och Vilka usla bilförare!
             

Well well, är det underhållning så är det! ;)

Now, 5 minuter to take off..


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: