Underbara fredag
2011-03-11 / 20:05:24 / Vardag

Denna fredagen har spenderats i sängen med migrän och en kall handduk på skallen.
Jag som minsann hade planerat att jag skulle förstå och främst bege mig till skolan
och därefter ta och springa en runda i det fina vädret.
Men mina planer fick ju såklart ändras ganska kvickt. Attans..

Idag har jag istället legad bänkad i soffan i vardagsrummet och kollat på gamla
avsnitt trån America´s Next Top Model, samtidigt som jag med jämna mellanrum slocknade
och försökte drömma mig bort från den bultande huvudvärken för en stund.
Vilket faktiskt verkade hjälpa!
För nu är huvudvärken som bortblåst och jag ska snart bege mig in i duschen
för att sedan bädda ner mig i en varm säng och kolla på någon film som jag laddade ner tidigare idag.
Myyysfaktorn är höG!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: