Veckan som gått
2011-05-02 / 09:49:57 / Skola

Inte nog med att jag har varit kraftig inaktiv,
så har jag faktiskt en anledning, för en gångs skull.
Förra veckan var det nämligen full rulle i princip varje dag.
Dels Stockholmsresan med skolan, med en massa shopping & studiebesök i staden. 
Och inte nog med det, så har Timmie Melanoz varit här på besök.

Sen har jag ju spenderat lite tid med Rufus och hans familj också,
men det borde ju inte vara någon större nyhet vid detta laget.. ;)

Så nu vet ni iallafall vart jag har hållt hus under en veckas tid,
så nu ska uppdatering förmodligen bli normal igen.

Här kommer lite bilder från Stockholmsresan.
- På bussen påväg upp till Stockholm


Vi besökte SVT, Expressen & Riksdagen


"The dangerous Lina" & Ebba


I bussen påväg hem till Osby

Taggade pojkar..!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: