Tips för fräscha och lena händer
2011-05-17 / 21:22:56 / Mina tips

För några dagar sedan var jag på en introduktion och visning av sminkföretaget Mary Kay.
Det är ett internationellt företag som har säljare runt om i världen som marknadsför
och visar upp produkter från märket.
Vi fick prova olika rengöringskrämer, lotions, mascaror, foundations, läppglans och då
produkten som jag verklien fastnade för.

- Satin hands. Det är en serie med en rengörande skrubb-kräm,
återfuktande lotion och handkräm.
Jag är nämligen en av alla dom som använder sina händer en hel del, t ex i stallarbetet.
Dock är det ju så att man ofta glömmer bort att ta hand om sina händer efteråt.

Därför tycker jag att denna serie passade mig perfekt. Jag har nämligen bara användt
produkterna i några dagar och jag märker redan en stor skillnad.
Främst att mina händer har blivit otroligt lena och också att dom inte är lika torra längre.
Helt otroligt bra produkter måste jag säga!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: