Kvällsplaner
2011-09-13 / 21:14:07 / Vardag

Jisses... Det är ju nästan storm ute!
Jag var precis nere i stallet och tog in hästarna när världens kast-vindar tog tag i mig.
Tur var väl det att jag höll i en 600 kgs häst, annars hade jag säkerligen tagit en ofrivillig flygtur
ner i gytjan. Myyyyyyys!

Nu ska jag snart hoppa in i en varm dusch, bädda rent i sängen och sen lägga mig och läsa
en stund ur Isabella Löwengrips bok - Egoboost.
(Som blev ännu ett av dagens spontan-köp)

Ibland kan det faktiskt vara skönt med lite egentid.
Nackdelen är väl att jag ständigt saknar min andra hälft, som man i princip spenderar
all sin lediga tid med, samt sover tillsammans med i stort sett vartenda natt sedan dag 1.
Men det är ju somsagt nyttigt att sakna och vara ifrån varandra emellanåt.

Men visst känns det lite tomt ibland. :)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: